Min bloggliste

lørdag 2. januar 2010

JUL & NYTTÅR 2009

Vi har hatt en trivelig jule-og nyttårshelg her i Trondheim. Har feiret på tradisjonellt vis med ribbe, nisser, multekrem,frukt og snacks i bøttevis, tv & filmer, masse gode samtaler. Har vært ganske kaldt ute så vi har kost oss mye innendørs :) Nedenfor ser dere noen bilder fra feiringen våres :)




Selma & André i snøen på nyttårsaften :)
Stjerneskudd var artig :)
Svigermor kom til oss på middag nyttårsaften :) Min kjekke mann hadde lagd pinnekjøtt med masse godt tilbehør, og sjølv bidrog eg medgele m/bær & vaniljesaus til dessert ;)
Svogeren min Anders og kjæresten hans Ni kom også på middag :) Selma syns det var stas med besøk :)
Her er det halvferdige middagsbordet... he he

Meg og Selma på julaften:)

Selma med legoklossene ho fikk til jul. YES! fikk "glitar" av nissen eg :)

Selma & pappaen ser på Gitaren ho fikk fra nissen ;)
Nissen var litt skummel, så det var tryggest å sitte på pappa sitt fang :)
Julepynta snuppe :)
Selma & André (søskenbarnet hennes) på kirkegården på julaften :) Og Selma's bestevenn "bassemann" er også med ;)
Selma pynter juletreet vårt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar