Min bloggliste

mandag 7. desember 2009

Starten....










Meg :)











Mannen min, Tormod <3>














Selma <3 href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEid9nZxOgwO2W4wA1AO99hiTl0qQ0qtVYqpx4K7m9M7vem1Y_hxu_NWY8EUm_yBku0O7GP8I6OMO3f_l_rqHtiTizB_o2-fmcgy4A-YgC379BfGpOu62UsA-vbCqPbJ0l108sBnpruJ3Dhn/s1600-h/kITTY+002.JPG"> Kitty pusen våres <3




Sarah pusen våres <3




Dette er starten på min nye blogg :)




Litt om meg:


Eg er ei jente.. eller dame (kall det kva du vil) på 31 år.


Opprinnelig sogning men no busett i Trondheim saman med mannen min Tormod( 38,5), dottera vår Selma (3,5) og 2 nydelige pusekatter som Heiter Kitty & Sarah.


Me bur i ein Leilighet rett ved Lerkandal Stadion, køyrer Toyota Avensis (typisk familiebil ja) og trives godt :)



På dagtid er Selma i barnehagen, eg er på praksis gjennom Nav på eit dagtilbud for psykisk utviklingshemma, og mannen min går heime, på rehabilitering etter ein lengre periode med sjukdom .....


Kjem nok meir om oss etterkvart vil eg tru :)


Ellers er me godt i gang med julestria, har kjøpt og sendt dei gavene som skal sendast, Julekorta er komme og påskrevne, og 2 kakesortar er i boks... Kunne vore verre...



Skjønnt julestri... eg stressar ikkje akkurat... tykkjer advent - og juletida er eit lyspunkt i mørketida, og nyyyyter den til fulle.


1. søndag i advent tek eg fram ALL julepynt, (vil da nyte den når eg kan, er jo berre ein måneds tid ) og spelar julemusikk på full guffe :)



Tormod pleier å sei at "Du hadde gladelig begynt jula i September du om du fikk..." he he


Det verste er at han har nok antageligvis rett i det :)


Ja ja, dette var starten, fortsettelse følger plutselig ;)































































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar